lauantai 22. heinäkuuta 2017

Vähän huonommin alkanut kesä

Heippa tosi pitkästä aikaa! Tällä viikolla tuli viimein sellainen tunne, että melkein pakahdun, jos en pääse taas jakamaan ajatuksiani johonkin. Tässä sitä siis taas ollaan!



Kesän aikana olen tehnyt niitä juttuja, joita viime postauksessa uhosinkin tekeväni: uinut, piirrellyt ja maalaillut ja lukenut oikein urakalla kirjoja. Samalla olen kuitenkin kamppaillut yksinäisyyden ja huonojen fiilisten kanssa, etenkin juhannuksen jälkeen, kun työtkin päättyivät. Kun ei koko päivään tai viikkoon ollut mitään sovittuja tapaamisia tai menoja, alkoivat sängystä nouseminen ja kotoa poistuminenkin tuntua aika merkityksettömiltä. Samaan aikaan takaraivossa jyskytti kuitenkin syyllisyys siitä, etteivät suunnittelemani kesäopinnot edenneet mihinkään.


Onneksi tällä viikolla oon viimeinkin löytänyt energian ja elämänilon, raahauduin kirjastoon hyvillä mielin, hoidin pitkään odottaneen kirjatentin pois alta ja olen muutenkin ollut samalla tavalla iloinen tai toiveikas kuin joskus muistan olleeni. Ehkä loppukesä menisi näissä paremmissa merkeissä, nyt kun pääsin vauhtiin!


Nyt alkaa myös olla sellainen tunne, että mulla on blogia varten sekä ideoita että myös energiaa niiden toteuttamiseen. Ehkäpä siis aktivoidun taas tälläkin saralla??? Ainakin kirppisjutuista, kirjoista ja yliopistoelämästä olisi kiva päästä taas puhumaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti