keskiviikko 26. heinäkuuta 2017

Loppukesän suunnitelmia

Huhhuh, miten tehokkaat kolme päivää mulla on takana! Oon ollut joka päivä aikaisin kirjastolla, luin kokonaisen tenttikirjan kolmessa päivässä ja tein vielä muistiinpanotkin, oon käynyt lenkillä ja ulkosalilla ja tiskasin viimein kaikki tiskit pois. Eihän noista uroteoista nyt kauhean pitkää listaa saanut aikaiseksi, mutta pakko silti antaa itselleni pienet pääntaputukset tästä hyvästä.


Mulla on jäänyt muutama postaus luonnoksiin muhimaan, ja nämäkin kuvat ovat toukokuulta Hirvensalosta, jossa vietettiin P-klubin kanssa kevään viimeistä tapahtumaa. Kohtahan haalarit saakin vetää taas jalkaan, sillä yliopiston alkuun on enää kuukausi! Ihan kiva päästä aloittamaan lukuvuosi viimeinkin vanhempana tieteenharjoittajana, nyt kun molemmat fuksivuodet ovat takanapäin.


Loppukesän ajanvietteenä mulla on pari poliittisen historian kurssia, mutta ajattelin oman jaksamisen takia pitää vielä pienen loman ennen syksyn tohinoiden käynnistymistä. Pitäisi myös varmaan tehdä joku bucket list kaikista niistä jutuista, joita haluaisin vielä kesän aikana ehtiä tekemään! Mulla on nimittäin pahana tapana jättää lähestulkoon kaikki asiat aina suunnitelmien asteelle, ellen oikeasti ota itseäni niskasta kiinni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti