tiistai 9. toukokuuta 2017

Mun toka opiskelijavappu!

Tässä hieman jälkijunassa fiilistelyjä vappuaatolta!

Mun vappu sujui aika samoilla askelmerkeillä kuin viime vuonna, joskin vähän rauhallisemmissa merkeissä - mikä on ehkä vähän hassua siinä mielessä, että viime keväänä luin samaan aikaan pääsykokeisiinkin. Enimmäkseen olin vapputapahtumissa nakkihommissa, mikä oli mulle ihan fine. Vappuaattona oli totta kai mentävä ensin laitospuistoon boolille ja siitä Taidemuseonmäelle lakitettavaksi!


Perinteiden mukaisesti Lenin sai myös vappulookin ja pääsi esittelemään sitä parissakin turkulaismediassa. (Ja en kestä, tajusin just että mun ja Leninin vapputyyli vaaleine tukkineen ja punaisine huulipunineen on aika yksi yhteen!!)

Että semmonen vappu mulla! Harmi kyllä opiskeluvuosi ei päättynyt vappuun, vaan edessä on vielä monta tenttiä ja opiskeltavaa kurssia. Koitan kuitenkin pitää pääni kasassa ja raahautua kirjastoon opiskelemaan, vaikka välillä se vaatiikin vähän ylimääräistä tahdonvoimaa...

Ei muuta kuin jaksamista kaikille muillekin, jotka vielä painiskelevat opiskelujen kanssa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti