keskiviikko 8. helmikuuta 2017

Tukkajännä!!

Moi! Edellisestä postauksesta on jo hullun pitkä aika, koska suurin osa energiastani on keskittynyt Turun yliopiston blogin puolelle ja ihan vaan opiskeluihin. Nyt teki kuitenkin mieli tulla pitkästä aikaa kertomaan kuulumisia myös tänne ihka oman blogini puolelle!


Oon parin viime kuukauden aikana käynyt Kiinassa, ravannut hammaslääkärissä, opiskellut paljon mutta en kuitenkaan niin paljoa kuin pitäisi ja nauttinut pitenevistä päivistä ja paluusta ryhmäliikunnan pariin. Aika hyvin on mennyt siis. Tänään kävin KC:n järjestämässä hiusmallitilaisuudessa, ja mä pääsin yhdeksi malliksi! Muutos tehdään vasta huomenna, ja oon nyt koko illan jännäillyt, millaisen kuontalon oikein huomenna saan. KC:n kevään malliston ja kampaajan puheiden perusteella voi olla, että teen paluun kuuden vuoden takaiseen lookiin. We'll see... Teen varmaan siitä oman postauksensa sitten, ellen joudu häpeämään lopputulosta liikaa.

Kauluspaita Uniqlo / neule H&M (2nd hand) / farkut Lee (2nd hand) 

Tiedättekö muuten sen mahtavan tunteen, kun keksii vanhoista vaatekappaleistaan uusia asuja? Näissä kuvissa on just sellainen kokonaisuus! Ginassa käydessä bongasin nimittäin tosi kivoja rentoja neuleita, joihin oli ommeltu kiinni kauluspaidan kaulukset. Jotenkin vasta silloin tajusin, että kauluspaidan kanssa ei ole pakko pukea sitä vaatekaapin jämerintä ja asiallisinta neuletta, vaan tällainen löysempikin vaatekappale käy siihen oikein mainiosti.

Palaan tänne blogiin kunnolla varmaan sitten keväämmällä, kun yliopiston blogi vuorostaan hiljenee. Jos Turun yliopisto, kauppis, taloustiede, politiikan tutkimus, opiskelijaelämä ylipäätään tai ihan vaan mun kuulumiset kiinnostaa, niin kannattaa seurata sitä! Tähän mennessä olen kirjoittanut mm. vujuista, haalarien tuunauksesta ja meidän kämpästä. Mun Tositarinoita-blogiin pääset tästä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti